A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2016. július 13., szerda

Távlatok

Kissé megtörten olvastam a történetet és több mint egy évvel okosabban állítom hogy mindent máshogy csináltam volna.
Nem elég precíz. Pedig pontos embernek tartom magam, csinálhattam volna szebben is.
Nem ígérem hogy átfutom, nem ígérem hogy kijavítom, azt hiszem nem is tehetem.

Megírtam idénre a történetet.

Sajnos az élet, a lelkiismeret és a lelkiállapot kicsit beleszólt, rossz időszakom volt, újraolvastam amit éjjelenként írtam a kollégiumban és kukára ítéltem.
Nem mutatott volna elég fejlődést. Nem tudom, nem tudtam annyira értékelni...talán kimerültem a végére, nem tudom. 
Csalódtam magamban, bújkáltam, nagyon szégyellem is magam, de valljuk be: felesleges.
Hogy ismét papírt és tollat ragadok-e, hogy tovább koptatom-e a billentyűzetet, az még rejtély. Nem tudom, talán ha jobbra fordulnak a dolgok. :)

Gyönyörű nyarat! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése