A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. május 16., szombat

Amivel elmaradtam - Válasz Viv kérdéseire (off)

Sziasztok!
Még a Liebster-díjjal kapcsolatosan elmaradtam egy ígérettel.
A pár napból....jó pár nap lett, de jobb később mint soha, :)
Vivtől, az IMPOSSIBLE írójától visszakaptam a díjat, és válaszolok a 10 kérdésére. :)

1. Hol az a hely, ahol szívesen töltöd az idődet?
Legfőképp a képzeletem világa ez a hely. A legjobban buszon zötykölődve tudok elmerülni a gondolataimban. Szeretek utazni, szóval szerintem buszon szeretek leginkább lenni. :)

2. Mennyire vagy képben a "divatbloggerek" - kel? Mi a véleményed róluk?
Nem tudok róluk semmit, szóval semmi. Biztos van benne jó meg rossz.

3. Milyen filmeket szeretsz?
Főleg a történelmiket. A 300-tól A bukás - Hitler utolsó napjai-ig akármi.

4. Mi inspirált a blogod/blogjaid elkezdésére?
Egyrészt az, hogy  tényleg hatalmas a képzelőerőm, és a teljesen hétköznapi pillanatokat is el tudom magamban annyira ferdíteni, hogy lángra kapjon egy történet. Másrészt (igaz, nincs olyan hogy "ki?", de nem hagyhatom ki) pedig maga Viv, mert ő mutatott rá hogy én mennyire szeretek írni. Talán ha ő nincs, ki sem alakul ez az oldalam. Bár nem tudom, ezt most így eléggé nehéz elképzelni. :)

5. Az osztálytársaid olvassák a blogod/blogjaid?
Nem. 

6. Mi a legszebb nyári emléked?
Ezt nehéz meghatározni, de talán az, amikor 10 nap Fekete-tenger után (ahol csak egy ismerősöm volt, a többiek idegenek) mentem a sulim által szervezett kirándulásra (mikor már 22 órája ébren voltam), és egyik osztálytársam úgy megörült, hogy átfutott a hatalmas udvaron visítva és szinte a nyakamba ugrott. Fura, de nagyon jól esett. Jól esik, mikor valakinek hiányzol. 

7. Mivel töltöd az idődet?
Képzelgéssel, és a gondolataim lejegyzésével.

8. Milyen fajta zenéket szeretsz?
Főleg pop, de jöhet rock és electro is. Külön kiemelném az érzelmes balladákat.

9. Van kedvenc ruhadarabod, amit szívesen hordasz?
Egy cipzáros pulcsi, aminek a felső része, a kapucnija és a cipzárja rózsaszín, és egy hullámos vonalban sötétszürkén megy tovább. (Most is ez van rajtam.)

10. Szereted az iskolát? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
Nem igazán. Nem érzem kényelmesen magam, úgy érzem, mintha meg se próbálnák megérteni az összetett gondolkodásmódomat. Szeptemberben másik suliban kezdek, és sok reményt fűzök hozzá.

Köszönöm Vivnek, és nézzetek be hozzá. Ő volt az én indítógombom, és ezt sosem fogom tudni elégszer megköszönni. :)
Remélem kicsit jobban megismer és belém lát az, aki szeretne.
Rész talán ma lesz. Ha nem ma, akkor holnap. :)

Ui.: Remélem, tetszik az új fejléc. A készítő én voltam. Nem egy nagy was ist das, de tőlem ez is technikai csoda. :P

Ne feledjétek: nyomot hagyni MINDIG érni fog! ;)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! <3 Azt hozzá tenném, hogy a lassan 4 éve tartó közös írásunknak köszönhetően fejlődünk és szórakozunk jól az interneten, bár még élőben nem sikerült találkoznunk. Minden reményem, hogy egyszer sikerülni fog ez, és akkor személyesen is megmondom, hogy milyen rettenesetesn kitartó, és remek írónő vagy! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ez majd kölcsönös lesz. :)
      Jézus, már négy év.... :D
      Kicsit fura, hogy rohan az idő. Fejlődtünk mindketten. :)

      Törlés