A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. június 21., vasárnap

Egyéb #Bevezetés #1 #2

Egyéb #Bevezetés
Sziasztok!

Amint látjátok, jobb oldalt megjelentek az oldalak listája! 
Ezzel a változtatással sokkal átláthatóbb lesz a blog. A segítséget köszönöm szépen Anettnek!
Igyekszek mindent frissíteni. A főoldalon továbbra is MINDEN meg fog jelenni külön bejegyzésként, de értelemszerűen ahhoz a menüponthoz is mindent hozzálinkelek és másolok, ahova az való! Aki az off bejegyzésekre nem kíváncsi, a részek linkjeit a részek menüpontban megtalálja.
Minden folyamatosan frissül, ismét versennyel készülök nektek, a díjaimat is hamarosan publikálni fogom. Most már az összeset, időrendben, normálisan. Nem lesz elzsúfolva a főoldal a hülyeségeimmel, hanem azokat majd témájuk szerint ide vagy oda teszem.
Igyekszek érthető lenni. Ha ez nem jött össze nekem, akkor annyit mondok, hogy pár nap és belejövünk.

Ui.: Mindig az aktuálisabbak lesznek felül.

Remélem segítséget nyújtok nektek ezzel az új funkcióval!

Egyéb #2

Meredith Cox 18-án elkészítette a blog könyvborítóját. Nektek hogy tetszik?
Én ki vagyok békülve a rózsaszín és a szürke keveredésével. Nekem különleges hatást ad. Nektek?


Egyéb #1

Mint látjátok, megjelent jobb oldalt a chat funkció! Írjatok ott is bátran, beszélgessünk, osszátok meg gondolataitokat! Ezzel segítetek nekem legtöbbet!

1 megjegyzés:

  1. Ó, igazán nincs mit :3 A borító nagyon jó lett, én is tőlük kértem :P A chat pedig igen hasznos! :)

    VálaszTörlés