A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. június 14., vasárnap

Vlogjellegű: Hova tűntem? (off)

Sziasztok.
Már két hete nem volt rész, ami hihetetlenül nyomaszt, ígérgettem, de nem tartottam be a magam elé szabott határidőket.
Képtelen voltam rá, el voltam havazva, de ennek vége, ugyanis tegnap elballagtam.
Bizony. Az előkészületek leszívták az energiámat, elvették rengeteg időmet, de ma vége.
Tudom, hogy mostanában csak offolok, de ezt is igyekszek leszorítani, és ismét a történetet előtérbe rakni.

Jön a nyár, és végre lesz időm írni!
Tele vagyok ötletekkel, tervekkel a történettel kapcsolatosan, és alig várom, hogy ma nekikezdjek a 10. résznek.
Úgy néz ki, hogy semmi sem szabhat gátat abban, hogy tovább görgessem a sztorit (és remélem így is marad).

Köszönöm a megértést és a türelmet! :)

Ui,: Egyáltalán nem fog nagy számnak tűnni, de 2000 oldalmegjelenítést ért el a blog. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!
Ha tetszik a történet és folyamatosan olvasod a kijövő részeket, iratkozz fel a bal oldali sáv tetején! Hagyj nyomot magad után! Köszönöm!

[Talán még a mai nap meg tudom írni a folytatást, de inkább csak annyit mondok, hogy pár napon belül mindenképp.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése