A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. július 7., kedd

Jelentkeztem a Skyscraper Blogdesign novellaversenyére! (off)

Sziasztok!
Azt ígértem, hogy résszel jelentkezek. Igen....viszont nem így alakultak a dolgok. Továbbra is igyekszem pótolni a hiányosságaimat.
Most, hogy megint, ezredjére is megvallottam ugyanazon bűnömet, térjünk a bejegyzés lényegére:
Nem csak rendezem a versenyeket, most először én is megmérettetem magam.




Kategóriám címe: Találkozásom az árnyvilággal

Információkért kattintsatok IDE, és jelentkezzetek a leírt módon!

Szerintetek hogy fog menni? Mit vártok tőlem? Kommenteljetek! :)

[A képet linkkel megtaláljátok jobb oldalt is!]

Sikeres novellaírást Nektek is! 

2 megjegyzés:

  1. jaj de örülök neki *.* :3 reméltem h jól döntesz :) vetélytársam <3

    VálaszTörlés
  2. Alig várom hogy kicsit összecsapjunk, őszintén érdekel hogy mit alkotsz, és hogy az enyém egy skálán hol lesz mellette....meg persze a többiek mellett! :D
    Mivel ehhez nem szerencse kell, inkább ihletet, kedvet kívánok! ;)

    VálaszTörlés