A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. július 16., csütörtök

Nem tűntem el.... [off]

Sziasztok!
Mint gondolom észrevettétek, mostanában nem jelentkeztem résszel.
Elnézést kérek, de nincsenek jó napjaim. Semmi se jött [és nem is jön] össze és nem érzek magamban erőt és motivációt az íráshoz. Ez egy olyan érzelmi állapot, amikor már azok a dolgok is fejfájást okoznak neked, amiket imádsz: Mert ez a történet a szívem csücske, de most mégsem megy.
Amint jobban leszek és érzek magamban elég ambíciót, azonnal részt fogok publikálni.
De most szerintem pár napra még szükségem lesz.
Az az igazság, hogy ha erőltetem, akkor sokkal figyelmetlenebb vagyok, és az olyan írásaim, amelyek nem átszellemülten készülnek el....nos, azok a legrosszabbak. Szeretnék inkább a minőség mellett megmaradni, remélem ebben egyetértünk. :)

Ígérem, hogy összekaparom most már magam, és minden vissza fog térni a régi kerékvágásba!

Addig is egy HÍR, és KÖSZÖNET!
Csodálatosak vagytok! Sosem hittem volna, de megtörtént: az oldal meghaladta a 3000 megtekintést. Sokaknak nem tűnik nagy számnak, de nekem egészen elképesztő, és nagyon szépen köszönöm! :)

Remélem, hogy a nagy késedelmek ellenére még érdekel titeket a folytatás.
Küldjetek visszajelzéseket! Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése