A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. augusztus 21., péntek

Utószóféleség, igazából nem is tudom + Egy kis ismertetés

Sziasztok!
Mint megígértem, írok még ma pár sort. Bocsánat hogy ilyen későn, de kisírtam magam, meg az egyéb itthoni dolgok, de megígértem, szóval itt vagyok.

Nos....nem egészen öt hónapig írtam. 
Nem sok, de valljuk be....eléggé kevés. xD

Nagyon sokat csúsztam a részekkel, még az utolsó résznél is volt pofám késni egy napot. 
Volt egy időszak, amikor eléggé gyatra volt az írásom [ott 6-7. rész környékén]. Ezekért még egyszer és utoljára elnézést kérek!

Szeretném megköszönni az öt feliratkozónak a bizalmat, valamint mindenkinek aki nyomon követte a történetet, vagy akár egyszer is benézett. Megtisztel, hogy van ember, akit érdekel amit csinálok, hogy értékelitek az írásomat.
Persze nem mindig érkezett visszajelzés, ami általában elbizonytalanított, de nem érdekelt, hiszen tudtam hogy van aki számít rám. :)
Több mint 4000 oldalmegjelenítést értem el a történet írása közben, ami nem hangzik nagy számnak, sokan most biztos röhögnek, de én tényleg büszke vagyok az eredményemre.
Több díjat is kaptam, és nem mindet tettem közzé, mert igazából már nem volt kinek továbbadnom és nem is tudok annyi mindent mondani magamról, mindenesetre köszönöm szépen a díjakat!

Akkor egy extraérdekességet mondok magamról. Igaz, nem kárpótló, de szerintem érdekes: megőrülök a porszívó hangjától. Idegbeteg állattá változok tőle. Az a zúgás...nem tudom, szét tudnám verni a porszívókat. :"D


Jövőre is együtt izgulhatunk!


Még nem egészen alakult ki bennem hogy mivel fog foglalkozni az új blog témája [ami egyébként június 13-án fog megnyílni], de addig ezen a blogon fogok üzenni nektek a részletekről, szóval ha kíváncsiak vagytok egyéb írásomra, de még nem iratkoztatok fel, jobb oldalt megtehetitek! :)
Annyit elárulhatok, hogy valószínűleg nem fog kapcsolódni ehhez a történethez. [Először úgy akartam tervezni, de nem....nem akarom túltárgyalni ezt a témát.]
Esetleg ha valamit szeretnétek nekem mondani az Afraid of-fal kapcsolatosan, chat-en és a bejegyzés alatt kommentben megtehetitek. Építő kritika vagy biztatás vagy akár kérdés mindig jól jön, ezek inspirálnak. Már télen elkezdek dolgozni az új történettel, és majd informállak titeket arról, hogyan haladok. :)

Nagyon vigyázzatok magatokra a nyáron, szerencsés sulikezdést, és szorítsatok kicsit nekem is, idén kezdem a gimnáziumot. :)

Remélem jó időtöltés volt az Afraid of, remélem hogy jó elfoglaltság volt olvasni, és nagyon remélem, hogy velem tartotok jövő nyáron is! ^_^

9 megjegyzés:

  1. Persze, hogy veled tartunk <3 Legalább is, én igen :3

    VálaszTörlés
  2. Hu... Hát... Nekem a vége egyszerűen sokk hatást biztosított... Én valamiért úgy gondolom h David magát is lelotte miután... miután ő életbe maradt. Az "elején" mikor olvastam hogy vége lesz a Blognak, őszintén haragudtam, mert még mennyi mindent ki lehetett vna hozni belőle de most belegondolva.... Nem tudnék én sem már mit írni. Megvolt a tetopont, kibontakozas, megoldás. ..fel volt építve az egész sztori.

    Én is most kezdem a gimnáziumi tanulmányaimat (a város legnehezebb gimieben, hogy még időm se legyen) sajna az én sztorim meg sehol nem tart, ezért nem tudom befejezni...:D szegény olvasoimnak várnia kell majd jó sokat:/ :D sok szerencset^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából még vagy öt részre való témám/tervem/ötletem lett volna, de egyszerűen nem fért már időbe, másrészt...így is teljes...nem? :)
      Na akkor pacsi, én is jól kiválasztottam Hajdú-Bihar legnehezebb suliját! :")

      Jaj, igen, de nem te vagy az egyetlen, példa kedvéért osztálytársam is így járt.
      De nem kell csüggedni, behozzátok azt, és majd 2016 nyarán szépen belinkeled nekem a blogod, és elölről elkezdem olvasni. Megegyeztünk? ^_^

      Törlés
  3. Megkerdezhetem mi a suli neve ahova mész? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Debreceni Fazekas Mihály Gimnázium :)

      Törlés
    2. Jajj Anyukám is oda járt. Én is oda akartam menni, de a szakok nem nekem valók voltak, végül nem is jelentkeztem. Én a Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziumába megyek:)

      Törlés
  4. Én a Kossuthban nem találtam magamnak valót, de a spanyol nagy lázba hozott az FMG-ben. :)

    VálaszTörlés