A félelemről - Szoni írása

Az első botlások egy hosszú út előtt...félelem az úttól.
Elesek, felállok, elbukok, felemelkedek.
Süllyed a hajó?
Ugyan.
Tenger sincs...

2015. május 25., hétfő

Harmadik díjam - The Versatile Blogger Award (off)

Sziasztok!
Mára részt ígértem, de sajnos nem jött össze.... (majd az ok is meg lesz említve). A lényeg az, hogy Anett jóvoltából megszereztem a harmadik díjam!
Nagyon szépen köszönöm neki!

Szabályok: 
Írj hét dolgot magadról.
Küldd tovább hét embernek, akiket érdemesnek tartasz rá!

Csapjunk bele (igyekszek még el nem hangzott dolgokat mondani.)

1. "Enyhén" telefonfüggő vagyok. Olyan nincs, hogy ne legyen nálam. Ha véletlen otthon marad, majd' megzavarodok.
2. Eléggé hangulatember vagyok. Nagyon könnyen, és nagyon szélsőségesen változik a kedvem.
3. Elég sűrűn vannak mélypontjaim, mostanában pedig főleg. És ilyenkor képtelen vagyok úgy gondolkodni, mint máskor. Sem erőm, sem hangulatom nincs ilyenkor írni, és inkább hagyom...
4. A mélypontok közt egyébként vidám természetű ember vagyok (csak könnyedén lecsüggedek). És ebben a vidámabb, élénkebb hangulatomban írom ezt a történetet is.
5. Egy időben volt éjszakai fogszabályzóm. A kezelés egy év hansa készülékes kezelés után le is állt (talán egyszer elmondom hogy miért)
6. Elolvastam a Szürke ötven árnyalatának első 50 oldalát....de ott kiakadtam, és leraktam. Nekem közel se jött be. :| 
7. Nem vonzódok az ázsiai kultúrák iránt (koreai, japán). A kpop-ról és a jpop-ról ne is beszéljünk...

Hát....hét ember? Elnézést a szűkölködésért, de kettő embert szeretnék megnevezni (Anettnek nem küldöm most vissza, legyen annyi elég, hogy megérdemelné)...:






Megjegyzés:
Írjatok bátran kommentbe. Kérdezzetek rólam vagy a történetről, esetleg alkossatok véleményt. Ha tetszik a történetem, és érdemesnek találod rá, iratkozz fel jobb oldalt! Ne feledjétek: ti ösztönöztök! Már több mint 1500 oldalmegjelenítésnél tart az oldal, ami nagyon megtisztelő! Ezt TI csináljátok, és nagyon hálás vagyok érte! Arra kérlek titeket, hogy továbbra is adjatok nekem visszajelzéseket, esetleg lássatok el tanácsaitokkal! Tőletek tanulhatom a legtöbbet! Én pedig igyekszem a legjobb tudásommal részeket írni! :)

2 megjegyzés:

  1. Igazán nem kell megköszönni :3 Am ugyanolyan vagy mint én xD hangulatember, neked sem jött be a Szürke stb... :) Igen, telefonfüggőség még kártyázás közben is :D ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát sosem mosom le magamról... :D
    Mondjuk suliban mellőzöm. :) De ennyi, onnan nincs gát :|

    VálaszTörlés